Posted by: Dasrin | 13/11/2011

Esimesed kaks kuud Haapsalu Kutsehariduskeskuses, Skyrim, MMO-d ning minu kirjutised.

Septembri alguses astusin ma Haapsalu Kutsehariduskeskusesse. Sellest nüüd möödas paar kuud. Alguses: Nagu alati, kool oli uue tulijana hirmutav. Esimesel paaril nädalal oli ka väike barjäär rühmakaaslaste ja kaasõpilastega. Tähendab, tavaline uue kooli algus. Pärast esimest nädalat läks asi tunduvalt paremini, kui ma ühinesin kohaliku D&D(Dungeons and Dragons, paberi ja pliiatsiga mängitav fantaasiarollimäng) grupiga. Sealt edasi hakkasid asjad paremini minema. Siiski, nagu mulle ikka kohane, võtsin ma asju laisalt ning rahulikult. Nüüdseks olen enamustest ainetest läbi saanud, muret pakuvad veel kontoritöö tarkvara ning matemaatika. Kõik muu on normaalne. N-ö “shoutout” minu grupikaaslastele, D&D grupile ning õpetaja Mariole 😉

Skyrim on tore mäng, mis tuli välja kaks päeva tagasi. Kriitikutelt on see saanud palju kiitusi, aga osadele mängijatele ei meeldi selle mängu nn. “konsoolitatus”. Minule see aga meeldib väga, sest mind ei huvita üldine graafika ega “interface” sest, mina usun, et kui mäng on lõbus ja töötab hästi, siis on ta igati sobiv mäng ja samal arvamusel on ka kriitikud, nüüd ootame modifikatsioonide väljatulekut mis teevad mängu huvitavamaks, aga “Radiant AI” questide süsteem ja kõik selline headus hoiab meid tegevuses kuid. Noh, vähemalt kuni Bethesda laseb DLC välja. Nüüd peab ka lootma, et Steamis jõuab mäng meile, või kui ei, siis on alati aega ka Amazonist, või Progames.ee-st osta.

MMO-sid üldiselt olen ma hakanud mängima niimoodi, et ainult F2P(free to play, “tasuta”  mängud) MMO-sid, nagu Vindictus jne. Sesoses Vindictusega, on see esimene mäng mida ma olen tahtnud tõsiselt mängida(enne kui Skyrim välja tuli). The Old Republic on ka hea mäng aga ma usun, et 13 eurot kuus on ühikalapsele liiga palju, siiski. Kuigi ma olen nõus raiskama ära viiskümmend eurot Steami mängude peale(aga seda puhtalt fakti eest, et steamis on aled(allahindlused) mis tasuvad ära). Nii et minu Old Repbulicu haip on kadunud tasuta MMO-de ja singelplayer mängude hulka.

Modern Warfare 3 on minu arvates nii ja naa. Mulle meeldib see, et nad eemaldasid tüütud killstreaki vead ja tõid tagasi MP5. Aga, kas kõik see on väärt uut mängu? Kas Infinity Wardil poleks võimalik teha ModernWarfare 2 parandusi. Ehk see tähendab, et pean nii nagu osad eestlased, mängima Modern Warfare 1 ja AlterIWNetti(tasuta multiplayer versioon MW2 IWnetist). Siiski, olen ma nõus maksma Counter Strike: Global Offensive ja DOTA 2 eest(just sellel põhjusel, et Valve kui firma, pole mind veel vihale ajanud, kuigi Half Life 3 nad võiksid varem välja lasta 🙂 ).

Minu kirjutistega niipalju et mu enda lood(Allyria ning teised) on töötamisjärgus. Ma kirjutan neid praegu puhtalt lõbu pärast. Ja midagi on tulemas, ehk. 🙂 Eks me näe.

Lõpetuseks, tahaksin ma öelda et Richard Garriot on minu jaoks isik, kes räägib sama hullu juttu kui Peter Molyneux. Mõlemad on tuntud kui suured britid, kes loovad liiga palju lootusi mängude maailmas. Jah, Sookull, Richrad Garriot ei tohiks võrrelda Blizzardit ja Zyngat, aga, tema võrdles mängijate arve ning kui populaarsed need mängud rahva hulgas on. Sellepärast tahtis ta, et Blizzard hakkaks tegema nn. “casual” mänge nagu Zynga Farmville. Kujutage ette, Blizzardi Warcraftville 🙂

Lisa kommentaar

Rubriigid

