Posted by: Dasrin | 27/10/2011

Minu mõtted SWTORist: ootused ja lootused

Ma pole kaua postitanud aga nagu Batman keset ööd olen ma jälginud ja mul on kujunemas mingi idee SWTORist. Mina isiklikult ootan seda väga ning iga päev loen postitusi Redditis ning mujal.  Ma ootan seda mängu nagu viimane fanboy, ning oma peas kaitsen seda nagu oma last. Kuna, eks ole, inimestele meeldib vihata. Nii on ka SWTORiga. Hüppavad üles teemad igasuguste WoWi võrdlustega ning ausalt öeldes, see ei pahanda mind. Mis mind pahandab on puhtinimlik viha mängu ning selle tootjate vastu. Jah, eks ta ole, ma olen noor ning veel “roosade prillidega” aga TOR paistab minu jaoks täiuslik MMO. Seal on hea näitlemine, Bioware lood(mis vajaksid nati Obsidiani, ausalt) ning mängitavus mis lööb sul saapad jalast. Aga siiski on mul paar kriitikanoolt: Esiteks, ma ei tahaks näha Bioware-ile omast “Sith on Sith ja Jedi on Jedi” tüüpi lugu. Tõsi, seda on öeldud aga pessimist(ning eestlane) minus ei lase lahti. Kas tõesti on meil KOTOR 2 sarnaseid “halle valikuid” kus valikud on pigem inimlikud kui tavaline halb ja hea? Või on see tühipaljas “haip”. Rollimängija minus tahab teha neid valikuid kus vastuseid ei tule kohe vaid mis tulevad hiljem. Mängulisemalt poolelt ootan ma et mäng tuleb välja ilma suuremate vigadeta ning et serverid peavad vastu. Siiski, olen ma Biowares kindel.

Pooled? Pooltega olen ma rahul. Ma ei ole veel kindlat valikut teinud keda ma esimena mängin aga mul on tehtud guild juba Empire poolele valmis. Kui ma lähen Empire, alustaksin ma Imperial Agentiga. Kui Republic, siis Trooper.  Mul pole Jedi klasside vastu midagi aga mängida inimest, kes saab mõjutada konflikti ilma Jõudu kasutamata, on väga tore. KOTOR 1 ja 2 viga/omadus oli sind teha kangelaseks. Ei, ma ei virise selle üle aga pärast Jedi olemist, on mul hea tuju olla bad-ass kes suudab laseriga lihtsalt mobi maha võtta. Mis viib mind minu teise punkti juurde..
Klassid: Üldiselt mulle SWTORi klassid meeldivad. Iga klass on erinev aga siiski on kõikidel sarnasused. Trooper/Imperial Agent( mõlemad on klassid kes püüavad omadel viisidel mõjutada sõda), Jedi Consular/Sith Inquisitor (Jõu kasutajad kes on “casterid”), Jedi Knight/Sith Warrior( Tavapärane Star Warsi Jedi ning Sith) ja Bounty Hunter/Smuggler (Impeeriumi ja Vabariigi poolt kasutatavad nn. “liitlased”). Mängin kõiki.

 

Üldine mulje:
Hiljuti olen ma hakanud natuke kahtlema kas EA suudab Old Republicu oma jamast(nagu Battlefield 3 jne) eemale hoida. Siiski, loodan ma et mäng tuleb tore ning mitte suurte vigadega. Ning et serverid üleval püsivad. Igatahes, mina ostan selle 20 detsembril ning siis näeme. Ning kas Eesti on tsiviliseeritud Euroopa all või satub Venemaa alla, seda tuleb vaadata. Minu haip on küll üleval. Selline lühike haibipostitus tuli siis.

Lisa kommentaar

Rubriigid

