Posted by: libarebane | 16/01/2011

Maksuvaba pühapäev

Kahjuks on ta jälle käes. Ja minu logelemine on asendunud hirmuga homse ees. Alateadlik hirm, kooliajast. Aga see selleks…

 

Ma loen hektel David Childressi „Hiina, Sise-Aasia ja India kadunud linnad“.

Ameeriklase seiklused kuu peal. Hollywood:). Kui vaadata pilte raamatus võib arusaada, et teemaks on see mida üks minusugune „Britney klubi“ liige peaks armastama. Mida otsin? Otsin ju näotule rutiinile asendust, vastust miks siin olen ja mis on minu siin olemise põhjus. Tore.

Pean saama vastuse, ja see ruineerib kõik. Pingutan üle ja poole raamatu juures märkan kuidas pööran lehti, sisu lugemata. Mul on igav ja süüdi olen ise. Manual on teise seadme kohta. Kuna patt on lugemata jätta, siis istun katkise kombaini juures ja loen „what ever“ mida ja lõpuni.

Raamat on tegelikult ühe inimese (ameeriklase, sic) reisikiri, päevik. Ja ta käib kohtades, mis meid kõiki arvatavasti intrigeerib. Ta peaks olema huvitav neile, kes soovib neid paiku külastada. Ja ka neile kes soovib leida natuke suunamist mõningatele küsimustele, mis ülevalpool toodud. Ja tõesti on raamatu lõpus ka nimekiri kasutatud kirjandusest. Minu arust on see huvitavam koht raamatus. Sorry, olen nõukogude inimene ja loen mõningaid asju vanast harjumusest tagant ettepoole….

Hea reisikiri, müütidega nii tänapäevast ja ka minevikust… või reaalsusest mis minus blokeeritud.

Ja Hr. Childress on ema poolt prantslane.

 

Aga ikkagi, miks viimasel ajal kriminaalseebikat vaatades arvan poole pealt ära… kes on mõrvar…. Hollywoodi omades…. sest neil on raha palgata ainult kurjamite osatäitjateks rahvale tuttavaid näitlejaid…

Lisa kommentaar

Rubriigid

